رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

ارتباط نرم افزار CRM با سیستم تلفنی VoIP

 

 

ارتباط نرم افزار CRM با سیستم تلفنی VoIP

 

 

ماژول ارتباط با تلفن VOIP در CRM به مجموعه ای از ماژول های ارتباطی برای ارتباط سیستم های ویپ با اتوماسیون های داخلی اشاره دارد. زمانی که سیستم های مرکز تماس فعلی یک سازمان جوابگوی حجم تماس ها نباشد و یا اینکه قابلیت های آن نسبت به نیاز های سازمان و مشتریان پاسخگو نباشد در این صورت استفاده از سیستم های شخصی شده یا سفارشی شده VoIP بهترین راهکار برای توسعه ارتباط سازمانی می باشد.

 

همان طور که اطلاع دارید بسیاری از ادارات و سازمان ها دارای اتوماسیون های ارتباط با مشتری همچون CRM و ERP هستند. این نرم افزار ها می توانند با سامانه VoIP یکپارچه سازی شود تا تماس های ورودی سازمان به نحو قابل توجهی مدیریت شود.

 

ارتباط VoIP با CRM علاوه بر ایجاد بستر کنترلی جهت افزایش کیفیت پاسخگویی و بررسی نحوه استفاده پرسنل از خطوط تلفن و ثبت سوابق تماس ، پس از بررسی اطلاعات مشتریان در پایگاه سازمان ، تمامی آن را قبل از جواب دادن تماس  در اختیار اپراتور قرار می دهد. جهت برقراری ارتباط VoIP و CRM می توانید با کارشناسان شبکه در شرکت مهندسی رسا تلکام تماس بگیرید تا پس از ارائه مشاوره های رایگان ، فرآیند نصب و راه اندازی آن انجام شود.

 

تلفن VoIP چیست؟

 

 

تلفن VoIP چیست؟

 

 

تلفن VoIP مخفف Voice Over IP ، تکنولوژی انتقال صدا روی بستر اینترنت است که امکان برقراری تماس‌ های تلفنی را روی بستر اینترنت و پروتکل IP فراهم می کند. به همین دلیل تلفن VoIP با عنوان تلفن اینترنتی هم شناخته می شود. VoIP یا IP تلفنی مخفف کلمه Voice Over Internet Protocol به معنی انتقال هم زمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا می باشد.
تلفن ویپ مکالمات تلفنی را از طریق اینترنت فراهم می نماید. VoIP تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است و از طریق اینترنت منتقل می شود.

تلفن ویپ روشی به صرفه برای ارتباطات تلفنی در همه جای دنیاست. کیفیت ارتباطات تلفنی از طریق ویپ ارتباط مستقیمی با کیفیت و کارایی سیستم شبکه شرکت شما دارد و هر تاخیری در تبادل داده ها از طریق شبکه باعث افت کیفیت مکالمات تلفنی IP خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم تلفنی VoIP مقاله “ امکانات مدیریتی در سیستم تلفنی ویپ VoIP ” را مطالعه فرمایید.

 

نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

 

 

نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

 

 

مدیریت ارتباط با مشتری فرایند آشنایی تا وفادار سازی مشتریان در سازمان‌ و کسب‌ و‌ کار می باشد. این فرایند ابتدا باید تعریف شود ، سپس از طریق نرم‌ افزار CRM در شرکت یا سازمان پیاده‌ سازی و در دسترس تمام پرسنل قرار بگیرد. ثبت اطلاعات مشتریان ، پیگیری سرنخ تا فروش ، ایجاد ارتباط طولانی مدت با مشتری پس از فروش اول ، ثبت پرسونا و … از جمله فعالیت‌ هایی است که در این نرم‌ افزار ثبت و پیگیری می‌شود.

 

نرم‌ افزار CRM در دو نسخه محلی و ابری عرضه می‌شود. برای استفاده از نسخه محلی نیاز به سرور برای نصب نرم‌ افزار خواهید داشت. ارتباط ویپ با نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از طریق ” وب سرویس ارتباط با ویپ یا API ” انجام می‌شود.

 

مزایای ارتباط VoIP با CRM

 

رتباط VoIP با CRM کل فرآیند فروش را ساده می کند. رسیدگی به سرنخ‌ها ، زمانی آسان‌تر می‌شود که کارشناسان فروش به راحتی به اطلاعات مشتریان بالقوه دسترسی داشته باشند. علاوه بر این ، می‌توانید با استفاده از یکپارچه‌ سازی VoIP و CRM ، فرایند گردش‌ کاری سفارشی‌ سازی‌ شده بسازید که نیاز های سازمان شما را برآورده می‌کند.

 

 

مزایای ارتباط VoIP با CRM

 

 

در اینجا چند مزیت ارتباط VoIP با CRM آورده شده است.

 

  • جمع آوری موثر  اطلاعات و داده‌ ها

 

  • کاهش هزینه‌ ‎‌های عملیاتی

 

  • برقراری تماس مستقیم از نرم افزار CRM

 

  • دسترسی راحت به اطلاعات مشتریان قبل از تماس

 

  • بهبود فرایند ارتباط با مشتری و افزایش رضایت مشتریان

 

  • افزایش بهره وری کارکنان سازمان

 

  • بروزرسانی آنی اطلاعات مشتریان

 

  • بررسی و تجزیه و تحلیل تماس‌ ها

 

  • بهبود مدیریت تیم

 

ماژول های ارتباط مراکز VoIP با CRM

 

همان طور که گفتیم یکی از قابلیت های ارتباط VoIP با CRM تعریف ماژول های جدید با توجه به نیاز های سازمان است. این ماژول ها به سه دسته کلی ماژول های فروش ، تحلیل عملکرد و ماژول های ارتباط سازمان تقسیم می شوند. هر یک از این ماژول ها کارکرد های خاصی دارند و می توانند بخشی از نیاز های سازمان را برطرف کنند. در ادامه برخی از مهمترین ماژول ها را بررسی می کنیم.

 

 

ماژول های ارتباط مراکز VoIP با CRM

 

 

 ♦  ماژول Popup

 

این ماژول تماس ورودی را به کارشناس پاسخگو اطلاع می دهد و با این عملکرد عمل جستجوی مشتریان در پنل به نحوه محسوسی تسریع می شود. در اینجا کاربر قبل از اینکه با تماس گیرنده صحبت کند تمامی اطلاعات آن فرد را مشاهده می کند.

 

 ♦  ماژول نظارتی

 

ماژول نظارتی که در دسته ماژول های مرتبط با فروش طراحی می شود امکانات مدیریتی ، نظیر نظارت دقیق بر مکالمات پرسنل را با راهکار هایی مانند شنود مکالمات ، برای مدیر فراهم می کند.

 

 ♦  ماژول Average time

 

این ماژول در دسته ماژول های ارزیابی عملکرد سازمان قرار می گیرد که به صورت گزارش دوره ای ، معدل نسبی زمان پاسخگویی به نسبت تعداد تماس پاسخگویی را ارائه می کند.

 

 ♦  ماژول Agent

 

ماژول Agent اطلاعات کاملی درباره پرسنل که به عنوان پاسخگو در صف انتظار هستند را ارائه می دهد. به عبارتی این ماژول تعداد اپراتور های آماده برای پاسخگویی را نشان می دهد.

 

 ♦  ماژول پیگیری کالا

 

از جمله ماژول هایی که در راستای ارتباط مراکز VoIP با CRM طراحی می شوند ، ماژول پیگیری کالا می باشد. این ماژول در مراکزی که به صورت مداوم با ارباب رجوع به صورت تلفنی در ارتباط هستند ، کاربرد دارد. شرکت هایی مانند فروشگاه های اینترنتی و یا ادارات پست بیشترین بهره را از این ماژول می برند. این سیستم آخرین وضعیت ارسال کالا را بررسی کرده و آن را به اطلاع مشتری می رساند.

 

 

 

شرکت مهندسی رساتلکام ، ارائه دهنده ی خدمات فناوری ارتباطات و اطلاعات ، اعم از راه اندازی و اجرای تمامی سرویس های شبکه های کامپیوتری در آذربایجان شرقی و تبریز می باشد.

لذا کاربران عزیز می توانند جهت مشاوره و راه اندازی سیستم تلفنی VoIP با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041