رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

زیر ساخت فیبر نوری در تبریز

 فیبر نوری یا همان Optical Fiber به یک رشته باریک و بلند از یک ماده شفاف مانند سیلیکا یا پلاستیک یا شیشه گفته می شود که برای انتقال اطلاعات و داده های مختلف در شبکه به کار می رود .استفاده از فیبرنوری برای انتقال اطلاعات به این دلیل مهم است که پهنای باند آن بسیار بیشتر از کابل های معمولی مسی می باشد و همچنین امواج الکترومغناطیسی تاثیری روی فیبر نوری نداشته و بدلیل استفاده از نور لیزر غیر قابل شنود می باشد که امنیت بالاتری نسبت به کابل های معمولی دارد .با استفاده از یک فیبر نوری می توان داده های مختلف صوتی و تصویری و داده های دیجیتال را با پهنای باند بالای 10گیگابایت بر ثانیه منتقل کرد.فرایند انتقال داده درکابل های  فیبرنوری از طریق نور و پالس های نوری صورت می پذیرد .بنابراین سرعت انتقال اطلاعات در آنها بسیار بیشتر از کابل های معمولی مسی می باشد. یکی از مرسوم ترین کاربردهای فیبر نوری انتقال اطلاعات توسط نور لیزر در زیر ساخت شبکه و مخابرات می باشد.

مزیت های فیبر نوری در زیر ساخت شبکه و دوربین مداربسته

  • کاهش هزینه تجهیزات نگه داری و گسترش شبکه
  • کاهش هزینه در متراژ های بالای کابل کشی
  • قابلیت اطمینان و امنیت بالا در فیر نوری
  • توانایی انتقال همه سرویس ها بر روی یک فیبر نوری
  • عدم تاثیرات محیطی و همچنین عدم تداخل الکترومغناطیسی(نویز)

شرکت مهندسی رساتلکام تامین کننده کابل شبکه و فیبر نوری و اقلام مورد نیاز و همچنین مجری پروژه های زیرساخت شبکه های فیبر نوری در حوزه های مختلف آماده طراحی، مشاوره و اجرای پروژه های زیر ساخت فیبرنوری در تبریز می باشد. این شرکت با داشتن نیروی متخصص، توانمندی خود را در این حوزه به اثبات رسانده است.جهت دریافت مشاوره و همچنین هزینه های اجرای فیبرنوری در زیر ساخت شبکه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041