رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

ارتباط بین دفاتر و شعب داخلی و خارجی از طریق شبکه

امروزه بسیاری از کسب و کارهای متوسط و شرکت ها و سازمانهای نسبتا بزرگ دارای شعب متعددی در شهر های مختلف و خارج از کشور می باشند. هر کدام از این شعب جهت استفاده از منابع و اطلاعات سایر دفاتر و جهت انتقال اطلاعات بصورت ایمن بین شعب و ارتباط با سیستم های حسابداری متمرکز که معمولا در دفتر مرکزی شرکت راه اندازی می شوند و همچنین جهت استفاده از سیستم تلفن های تحت شبکه یا همان VoIP نیازمند ارتباط بین شعب بر روی بستر های متفاوت هستند.

برخی از مهمترین دلایل ایجاد ارتباط بین دفاتر :

  • اشتراک منابع نرم افزاری و سخت افزاری در شعب
  • ارتباط داخلی سیستم VoIP و تماس های رایگان بین دفاتر
  • انتقال خطوط تلفن های سایر شهر ها و کشور ها به دفتر مرکزی
  • استفاده از سرویس های ابری و سیستم حسابداری یکپارچه
  • کنترل تصاویر دوربین های مداربسته بصورت رایگان
  • کاهش هزینه در بحث پشتیبانی و نگه داری از زیر ساخت

 

در صورتی که تمامی دفاتر و ساختمان های یک شرکت در یک شهر و در نزدیکی همدیگر باشند می توان از لینک های وایرلس و تجهیزات بی سیم برای ایجاد ارتباط استفاده نمود. ولی در صورتی که دفاتر در خارج از کشور و یا در شهرهای مختلف باشند برای ارتباط بین آنها باید از بستر اینترنت استفاده شود. ارتباط بین دفاتر که بر روی بستر اینترنت با هم در ارتباط خواهند بود نیازمند تجهیزات خاصی برای ایجاد ارتباط ایمن بین دفاتر می باشند و در صورتی که بصورت دقیق و مهندسی اجرا نشوند احتمال نفوذ و خرابکاری در اطلاعات وجود خواهد داشت.

برخی از تجهیزات مورد نیاز برای ارتباط ایمن شامل :

  • روتر های متناسب با ترافیک مورد نیاز برای ارتباط بین دفاتر
  • فایروال های نرم افزاری و سخت افزاری جهت افزایش امنیت و ایجاد Tennel بین دفاتر

 

در صورتی که از لینک های رادیوی برای ارتباط استفاده شود ابتدا بایستی محل دقیق دفاتر برسی و تجهیزات مورد نیاز خریداری و نصب شوند.

شرکت مهندسی رساتلکام با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و اجرای زیر ساخت شبکه در تبریز و ارتباط بین دفاتر در تبریز پس از برسی دقیق نیاز های کارفرما، بهترین و مقرون به صرفه ترین راهکار برای ایجاد ارتباط بین شعب را به مشتریان خود ارائه می نماید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041