رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

پشتیبانی و نگه داری از سرور در تبریز

سرورها تجهیزات بسیار پیچیده و قدرتمندی هستند که در تمام ساعات شبانه روز بدون وقفه مشغول سرویس دهی هستند و معمولاً به‌ندرت دچار مشکل می‌شوند. اما همانند سایر تجهیزات، جهت افزایش بهره وری و طول عمر دستگاه و جلوگیری از کار افتادن باید بصورت منظم و دوره ای برسی و نگه داری شوند.

برخی از مهمترین نکات در پشتیبانی و نگه داری از سرور بایستی برسی شوند:

    • تهیه نسخه پشتیبان یا بک آپ بصورت روزانه و منظم.
    • برسی میزان استفاده دیسک های سرور
    • برسی هشدار ها و آلارم های Raid Controler
    • به روز رسانی سیستم عامل ها و مجازی ساز ها
    • به روز رسانی iLo سرور بصورت منظم
    • برسی خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری
    • برسی میزان کارکرد منابع سرور ماننده CPU , RAM
    • تغییر دوره ای رمز های عبور جهت افزایش امنیت
    • برسی تغییرات و هشدار های سرور در نرم افزار های مانیتورینگ

با اجرای روزانه این چک لیست خرابی تجهیزات و وقفه در سرور ها کاهش یافته و برای عیب یابی و رفع مشکلات بوجود آمده هزینه و زمان کمتری صرف خواهد شد.

شرکت مهندسی رساتلکام ، ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، تمامی خدمات مربوط به سرور اعم از پشتیبانی شرور در تبریز و نگه داری سرور در تبریز ، مجازی سازی سرور در تبریز و تعمیرات سرور HP در تبریز و فروش قطعات سرور در تبریز و سایر خدمات مربوط به سرور در تبریز را برای مشتریان عزیز ارائه می نماید.

جهت دریافت خدمات نگه داری و پشتیبانی از سرور در تبریز و خدمات مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برخی از اقدامات اولیه در پشتیبانی و نگه داری سرور :

  • تهیه مستندات و نقشه اتاق سرور
  • لیبل زنی تجهیزات و برسی صحت کارکرد
  • راه اندازی سیستم پشتیبان گیر خودکار
  • را اندازی سیستم مانیتورینگ دقیق

یکی از خدماتی که در زمینه پشتیبانی و نگه داری سرور در تبریز از سمت شرکت مهندسی رسا تلکام در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد راه اندازی سیستم پشتیبان گیری بصورت اتوماتیک می باشد.کارشناسان ما با راه اندازی نرم افزار VeeamBackup در تبریز این اطمینان را به شما خواهند داد که از سرور و ماشین ها و اطلاعات شما بصورت دقیق و دوره ای بک آپ تهیه می شود و در صورت بروز مشکل در کوتاهترین زمان اطلاعات از بین رفته بازیابی خواهند شد.

یکی از بحث هایی که در ارائه خدمات مشاوره از سوی مشتریان و کارفرمایان عزیز مطرح می شود، تعرفه خدمات پشتیبانی و نگه داری سرور در تبریز می باشد. ما این اطمینان را به شما خواهیم داد تعرفه خدمات ارائه شده بسیار در حد نرمال خواهد بود.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041