رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

خدمات پشتیبانی و نگه داری شبکه و کامپیوتر

رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه‌های کسب و کار موجب شده ، که تمامی محیط های تجاری ، اداری ، صنعتی و … نیاز مبرم و شدیدی در زمینه شبکه های کامپیوتری ، نصب و راه اندازی انواع تجهیزات شبکه و سرویس‌های مرتبط با آن احساس کنند.لذا پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری در حال حاضر اصلی ترین نیاز شرکت‌ها، مؤسسات، کارخانجات و سازمان‌ها در حوزه انفورماتیک می باشد.

چه زمانی به پشتیبانی و نگه داری شبکه نیاز خواهید داشت؟

خدمات پشتیبانی و نگه داری از نرم افزار و سخت افزار شبکه مختص به زمان خاصی نمی‌شود و بعد از اجرا و راه اندازی سیستم ها و زیر ساخت شبکه، پیشنهاد می‌شود از یک پشتیبان حضوری وریموت بصورت دوره ای مشاوره دریافت شود و یا با یک شرکت معتبر در این زمینه قرار داد پشتیبانی عقد گردد. ولی در حالت کلی زمان هایی به پشتیبانی از شبکه نیاز خواهید داشت که هر کدام از موارد زیر در شبکه شما رخ داده باشد:

  • مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری در شبکه شما رخ داده باشد.
  • سرعت شبکه و ارتباطات کاهش یافته باشد و دلیل آن را نمی دانید.
  • امنیت شبکه شما با مشکل روبرو شده و یا احتمال نفوذ در آن وجود دارد.
  • نیاز به ارتقاء سخت افزاری و سرویس تجهیزات شبکه دارید.
  • نرم افزارهای مورد استفاده در شبکه نیاز به نگه داری یا تنظیمات مجدد دارند.
  • هیچ بک آپ و فایل پشتیبانی از کانفیگ تجهیزات و اطلاعات ندارید.
  • پشتیبان شرکت شما در حال حاظر خدمات مناسبی ارائه نمی دهد.
  • تجهیزات شبکه فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند.

خدمات پشتیبانی از شبکه شامل چه مواردی است؟

پشتیبانی از نرم افزار شبکه

پشتیبانی نرم افزار شبکه در تبریز، بخشی از خدمات اکتیو شبکه می‌باشد که شامل نگهداری از نرم افزارها و بک‌آپ‌گیری و پشتیبان‌گیری از تمامی اطلاعات و نرم‌افزارهای و تنظیمات موجود بر روی تجهیزات و همچنین مستندسازی تمامی اطلاعات مربوط به شبکه بوده و شامل موارد • نصب و آپدیت سیستم عامل ها• رفع ایرادات احتمالی نرم افزارها• بروزرسانی و ارتقاء نرم افزار ها• نظارت بر مصرف اینترنت کارکنان• مانیتورینگ ترافیک شبکه می باشد.

پشتیبانی از سخت افزار شبکه

پشتیبانی از سخت افزار و شبکه در تبریز، شامل نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز برای شبکه ماننده تجهیزات پسیو ، سرورها، رک، سوئیچ ها، روترها و سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر  بوده و شامل موارد مشاوره در مورد خرید و ارتقاء تجهیزات • برسی و بازدید دوره ای تجهیزات و سرویس و نگه داری آنها • ارتقاء سخت افزار ها در صورت نیاز ، عیب یابی و رفع خطاهای احتمالی و مستند سازی تجهیزات و آرایش مجدد رک ها می باشد.

روش های پشتیبانی و نگه داری از شبکه :

پشتیبانی از شبکه بصورت حضوری

عموما در سازمانها و شرکت های بزرگ نیاز به پشتیبان حضوری شبکه امری ضروری است. وجود سیستم های تحت شبکه با تنوع سخت افزاری بالا و همچنین ایجاد سوالات و مشکلات مختلف در شبکه، آموزش کارکنان جدید، رفع ایرادات شبکه از جمله وظایف ارائه خدمات پشتیبانی می باشدو در این گونه از سازمان‌ها داشتن یک پشتیبان حضوری امری ضروری است. همچنین جهت کاهش هزینه های پشتیبانی می توان از شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه بهره بگیرید. زیرا این شرکت ها بصورت حضور نیمه وقت در سازمان و رفع ایرادات، نیاز های شبکه را مرتفع می نمایند.

پشتیبانی از شبکه بصورت غیر حضوری و ریموت

در سازمان ها و شرکت های متوسط و کوچک به دلیل اینکه مشکلات شبکه‌ای به ندرت اتفاق می‌افتد و حضور یک پشتیبان شبکه به صورت دائم در شرکت ضروری نیست و می‌تواند هزینه‌های زیادی را برای کارفرما به همراه داشته باشد. به همین دلیل اگر شبکه شرکت شما کوچک و متوسط می باشد و از چند کامپیوتر و تجهیزات شبکه کمی تشکیل شده است پیشنهاد می‌شود که از خدمات پشتیبانی شبکه غیر حضوری استفاده کنید.در این روش کارشناسان شرکت رسا تلکام بصورت شبانه روزی شبکه شما را پایش نموده و در صورت وجود رخداد یا پیش آمدن ایراد، بصورت ریموت به شبکه و سیتسم های کارفرما متصل شده و ایراد را رفع می نمایند. ولی در صورتی که ایراد بوجود آمده بصورت ریموت برطرف نگردد یا دسترسی از طریق اینترنت امکان پذیر نباشد کارشناسان ما جهت رفع ایراد به محل مشتری مراجعه کرده و مشکل را بصورت حضوری مرتفع می نمایند.

عوامل موثر در تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه در تبریز :

تعرفه خدمات پشتیبانی و نگه داری از شبکه و کامپیوتر در تبریز به عوامل مختلفی وابسته است، که از جمله این موارد می‌توان به گستردگی شبکه و پیچیدگی تجهیزات و تنظیمات به کار رفته در شبکه اشاره کرد. همچنین عوامل تاثیرگذار در تعرفه پشتیبانی شبکه عبارتند از :

  • گستردگی تجهیزات و بزرگی شبکه
  • خدمات قابل ارائه و مورد نیاز در شبکه
  • مدت زمان قرارداد پشتیبانی شبکه
  • تعداد دفعات مراجعه بصورت حضوری
  • تعداد دفعات پشتیبانی بصورت ریموت
  • آیا پشتیبانی در ساعات اداری خواهد بود؟

برای دریافت استعلام قیمت پشتیبانی شبکه در تبریز و همچنین مشاوره رایگان در زمینه پشتیبانی و نگه داری تجهیزات شبکه در تبریز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041