رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

انواع سوئیچ های میکروتیک

 

 

انواع سوئیچ های میکروتیک

 

 

شرکت میکروتیک از جمله بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات اکتیو شبکه و همچنین در زمینه رادیو وایرلس ، اکسس پوینت ، آنتن ها ، روتر و سوئیچ شبکه است. محصولات این برند همواره با کیفیت بالا و کارآیی منحصر به فردی وارد بازار شده و اعتماد مشتریان را به خوبی جلب کرده است.

 

میکروتیک چیست ؟

 

 

میکروتیک چیست ؟

 

 

میکروتیک نام یک برند از روتر ها می باشد که شرکت آن توسط دو دانشجوی MIT آمریکا در سال 1995 تأسیس شد. همچنین یکی از محصولات این شرکت در لتویا ، اروپای شرقی ، سیستم عامل میکروتیک است. جالب است بدانید که این سیستم عامل ، هم زمان با اعلام استاندارد های مربوط به تکنولوژی وایرلس ، امکانات ویژه ای برای این نوآوری در خود گنجاند. همین سرعت در هماهنگ شدن با روند تکنولوژی ، دلیلی بود تا مشتریان انواع میکروتیک ، ابرکمپانی هایی مانند HP ، Nasa ، Motorola و … باشند.

 

موضوع بحث ما ، روتر ها و ابزار های مربوط به شبکه میکروتیک هستند. برای تعریف واضح تر این سری ابزار هی میکروتیک می توان گفت که یک آچار فرانسه و ابزار حرفه ای برای کنترل مدیریت شبکه است. با استفاده از رابط کاربری آن به سادگی می توان در کمترین زمان ممکن یک شبکه کامل و کاربردی طراحی کرد.

 

سوئیچ شبکه میکروتیک چیست ؟

 

برند میکروتیک با در نظر گرفتن نیاز عمومی مردم ، سوئیچ های شبکه خود را در دو نوع خانگی و سازمانی طراحی و تولید می کند تا دسترسی مناسبی برای کاربران فراهم شود. بیشترین و کمترین تعداد پورتی که معمولأ در این نوع سوئیچ ها به کار رفته به ترتیب 48 و 5 پورت هستند. برخی از محصولات این برند مجهز به تراشه Wi-Fi یا لایسنس بالا نیز هستند که قابلیت استفاده از آن ها را بیشتر کرده و در حالت های SwOS و RouterOS می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

 

انواع سوئیچ های میکروتیک

 

سوئیچ های برند میکروتیک از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و مدیریت آن ها توسط نرم افزار وینباکس (Win Box) امکان پذیر است.

 

در ادامه به معرفی و بررسی چند نوع از سوئیچ های میکروتیک می پردازیم.

 

سوئیچ شبکه میکروتیک سری RB260GS گیگابایت

 

 

سوئیچ شبکه میکروتیک سری RB260GS گیگابایت

 

 

سوئیچ سری RB260GS یک محصول مدیریتی بوده که از 5 پورت شبکه برخوردار می باشد. این محصول را می توان جایگزینی برای مدیا کانورتور فیبر به LAN سیمی دانست. این سوئیچ شبکه میکروتیک اغلب برای شبکه های خانگی و مراکز اداری کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. کاربران می توانند با استفاده از سیستم عامل اختصاصی SwOS جهت کانفیگ و مدیریت این سوئیچ اقدام کنند.

 

مشخصات سوئیچ شبکه میکروتیک سری RB260GS گیگابایت

 

  • نوع : مدیریتی ، فیبرنوری

 

  • تعداد پورت شبکه : 5 عدد

 

  • تعداد پورت آپ لینک : یک عدد

 

  • ظرفیت حافظه ذخیره سازی : 128 کیلوبایت

 

  • PoE : دارد

 

سوئیچ میکروتیک مدل CSS326-24G-2S+RM

 

 

سوئیچ میکروتیک مدل CSS326-24G-2S+RM

 

 

سوئیچ هوشمند سری CSS326-24G-2S+RM دارای دو پورت فیبرنوری SFP و 24 پورت 10/100/1000 است. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل SwOS را داشته و امنیت ارتباط شما را تضمین می کند. این سوئیچ میکروتیک از پورت PoE با ولتاژ ورودی 10 تا 30 ولت پشتیبانی کرده و گزینه ای ایده آل و با کیفیت برای کاربران این صنعت به شمار می رود.

 

مشخصات سوئیچ میکروتیک مدل CSS326-24G-2S+RM

 

  • نوع : مدیریتی ، فیبرنوری

 

  • تعداد پورت Down Link : تعداد 24 عدد

 

  • تعداد پورت آپ لینک : 2 عدد

 

  • تعداد پورت SFP : تعداد 2 عدد

 

  • سرعت پهنای باند : 1 گیگابایت بر ثانیه

 

  • ظرفیت حافظه ذخیره سازی : 16 مگابایت

 

سوئیچ روتر میکروتیک مدل CRS125-24G-1S-2HnD-IN

 

 

سوئیچ روتر میکروتیک مدل CRS125-24G-1S-2HnD-IN

 

 

روتر میکروتیک سری CRS125-24G-1S-2HnD-IN انتخابی مناسب جهت کسب و کار های متوسط و مشاغل اداری کوچک به شمار می رود. این سوئیچ روتر از 24 پورت گیگابایت اترنت ، یک عدد پورت فیبرنوری ، پورت میکرو USB و تراشه وایرلس داخلی پشتیبانی می کند. همچنین امکانات سوئیچینگ این دستگاه به صورت کاملأ پیش فرض بر روی پورت های آن تنظیم شده است.

 

مشخصات سوئیچ روتر میکروتیک مدل CRS125-24G-1S-2HnD-IN

 

  • نوع: مدیریتی، فیبر نوری، فناوری بی سیم

 

  • تعداد هسته CPU: یک عدد

 

  • لایسنس سیستم‌عامل: سطح پنج

 

  • پورت شبکه: 24 پورت اترنت 10/100/1000

 

  • PoE: دارد

 

  • ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی: 128 مگابایت

 

 

 

مجموعه رساتلکام ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات ، آماده راه اندازی سوئیچ شبکه مدیریتی و شبکه غیر مدیریتی طبق نیاز و خواسته شما میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصین ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041