رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

تبریز

معرفی و شناخت انواع سرور های HP

معرفی و شناخت انواع سرور های HPتبریز

  • بررسی انواع سرور های HP : سرور اچ پی یا HPE Server محصول تولیدی کشور آمریکا از شرکت Hewlett Packard Enterprise می باشد. انتقال اطلاعات ، پردازش ، ذخیره سازی و تخصیص منابع ، وظیفه سرور به عنوان قلب شبکه می باشد. شرکت HP توانسته است انواع سرور اچ پی ، ذخیره ساز ها ، دیتاسنتر ها و تجهیزات شبکه را ارائه دهد.

به چند مورد از مهم ترین مزایای سرور های اچ پی می پردازیم : تعمیرات سرور HP تبریز

  • برخورداری از طراحی خاص و منحصر به فرد
  • توانایی تست شدن
  • ارائه محصولات کاملأ منطبق با نیاز مشتری

آشنایی با انواع سرور های HP تبریز

سرور های ProLiant DL (سرور کمونت) ، سرور ProLiant ML (سرور ایستاده یا تاور) ، سرور ProLiant BL (سرور تیغه ای یا بابلید و سرور Synergy (فریم سرور های ماژولار) از مدل های شناخته شده سرور در بازار می باشند.

در ادامه به معرفی هر کدام از سرور ها می پردازیم.

سرور کمونت (DL) : پر فروش ترین و شناخته شده ترین نوع سرور اچ پی ، سرور کمونت می باشد که معمولأ دیتاسنتر های بزرگ از این نوع سرور استفاده می کنند. این نوع سرور ، انعطاف پذیری بالایی برای توسعه دارد. همچنین از تمامی فناوری ها نرم افزار های ارائه شده از طرف مجموعه اچ پی پشتیبانی می کند و توانایی هماهنگی با تمام سخت افزار های شرکت HP را دارد. از شناخته شده ترین نوع سرور کمونت می توان به سرور های DL3600 و DL3800 اشاره کرد.

سرور کمونت (DL)

سرور ایستاده (ML) : معمولا برای سازمان ها و شرکت هایی با تعداد شعب گوناگون از سرور ایستاده استفاده می شود. در مقایسه با دیگر انواع سرور ، سرور ML با سری BL و سری DL محدودیتی ندارد و می توان به وابسته نبودن آن به رک اشاره کرد. از جمله مدل های منتخب آن ML300 و ML100 می باشد. تبر

سرور ایستاده (ML)یز

سرور تیغه ای (BL) : برای شرکت و سازمان هایی با مقیاس متوسط قابیلت طراحی دارند. به حالت تیغه ای و به صورت کاملأ فشرده و ماژولار طراحی می شوند. توانایی نصب 8 الی 16 عدد از سرور تیغه ای را در محفظه ای c3000 و c7000 در داخل رک دارد. از دیگر مزایای این نوع سرور می توان به انعطاف پذیری بالا ، مدیریت آسانم و ساختار گوناگون و متفاوت اشاره کرد.

سرور تیغه ای (BL)

فریم سرور های ماژولار (Synergy) : از این نوع در سازمان ها و شرکت هایی با مقیاس یزرگ استفاده می شود. این مدل در بین انواع سرور HP برای میزبان وب ، خدمات ابری و مجموعه هایی که نیازمند محاسبات سریع و دقیق هستند ، قابل استفاده است. از دیگر علل محبوبیت آن ، این است که امکان استقرار و پردازش سریع را داشته و هزینه عملیاتی سیستم را کاهش می دهند.

فریم سرور های ماژولار (Synergy)

شرکت مهندسی رسا تلکام ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات ، ارائه دهنده خدمات پشتیبانی و نگه داری از سرور های HP در تبریز می باشد. .جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041