رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

تکنولوژی استارلایت (Starlight) در دوربین های مداربسته

تکنولوژی استارلایت (Starlight) در دوربین های مداربسته

 

ثبت تصاویر در محیط هایی با نور کم ، جزو مهم ترین موضوعات مورد توجه مهندسین و تولیدکنندگان سیستم های مداربسته می باشد. تکنولوژی استارلایت (Starlight) یک حرکت رو به جلو در دوربین هایدید در شب (Night Vision) است.

 

دوربین استارلایت (Starlight) چیست ؟

 

یکی از چالش های دوربین مداربسته ، تصویربرداری در شب و نور بسیار کم است. کلأ دوربین های مداربسته برای ثبت تصاویر در شب از نور مادون قرمز استفاده می کنند. زمانی که نور در محیط اطراف دوربین مداربسته کاهش یابد ، LED های مادون قرمز روشن شده و تصاویر به صورت ساه و سفید ضبط می شوند.

 

هرچه میزان وضوح یک تصویر افزایش یابد ، ارائه یک تصویر با نور کم بسیار دشوار خواهد بود. ساختار فنی دوربین های استارلایت به گونه ای است که تصاویر با کیفیت تری را در شب ضبط می کند.

 

دوربین های مداربسته استارلایت ، دورین های حفاظتی با یک سنسور مخصوص استارلایت هستند و شرایطی را برای شما محیا می کنند تا دید واضحی در شرایط نوری کم داشته باشید. در نتیجه می توانید در شب تصاویر با کیفیت بهتری را ببینید.

 

همانطور که می دانید چشم انسان به سختی می تواند اجسام را در شرایطی که میزان روشنایی کمتر از 20LUX باشد ببیند اما دوربین های استارلایت با سنسور های استثنایی می توانند تصاویر روشن تر و واضح تری را حتی در شرایطی که LUX نور صفر باشد به شما اراده دهد.

 

دوربین های استارلایت چگونه کار می کنند ؟

 

آیا واقعأ دوربین های استارلایت برای کار کردن حتمأ نیاز نور کم دارند یا حتی در جایی که هیچ نوری نباشد نیز کار می کنند ؟

 

در حقیقت آخرین تکنولوژی سنسور های استارلایت می تواند نویز هایی که بر اثر وجود نور کم در تصویر به وجود می آید را جدا سازی نماید و یک تصویر بسیار واضح در شب را نمایش دهد.

 

اگر بخواهیم کمی تخصصی تر به قضیه نگاه کنیم ، می توان گفت که دوربین های استارلایت از سنسور های بزرگ تر با دریچه دیافراگم باز تر بهره می گیرند و همچنین با کاهش سرعت شاتر می توانند نور بیشتری جمع آوری کنند و تصاویری به نمایش بگذارند که حتی چشم انسان قادر به دیدن آن نیست.

 

 

دوربین استارلایت (Starlight) چیست ؟

 

 

ویژگی های مهم دوربین استارلایت (Starlight)

 

کیفیت بالای تصاویر : به علت کاربرد سنسور پیشرفته داخل دوربین ، کیفیت آن نسبت به دوربین مادون قرمز فوق العاده بهتر است.

 

دید در شب بهتر : به دلیل بهره گیری از تکنولوژی Starlight جزئیات تصاویر با کیفیت بهتری نمایش داده می شود.

 

کارایی بهتر : از آنجایی که جزئیات در این دوربین ها قابل تشخیص هستند. از این ویژگی جهت شناسایی چهره افراد و یا پلاک خودرو ها استفاده می شود.

 

داشتن تصاویر رنگی : با استفاده از این ویژگی دوربین های استارلایت شما می توانید تصاویر رنگی در شب و تاریکی داشته باشید.

 

کم کردن هزینه های جانبی : شما می توانید با استفاده از دوربین های استارلایت هزینه های جانبی مانند پروژکتور و برق مصرفی را کاهش دهید.

 

تفاوت دید در شب استارلایت با دید در شب سیاه و سفید

 

 

دوربین های استارلایت چگونه کار می کنند ؟

 

 

دوربین های استارلایت می توانند امکان دید در شب رنگی و هم دید در شب سیاه و سفید را فراهم کنند. اگر نور محیط بسیار کم شود دوربین استارلایت به دید در شب سیاه و سفید سوئیچ می کند. با این وجود تصاویر ثبت شده با دید در شب سیاه و سفید نیز به دلیل حساسیت سنسور ها بسیار واضح هستند. دوربین های استارلایت همیشه بهترین انتخاب را در شرایط نوری بین دید در شب رنگی و سیاه و سفید دارند. البته این تغییر در دید در شب به صورت دستی نیز قابل تنظیم است.

 

تفاوت دید در شب Starlight و دید در شب IR 

 

سیستم های نظارتی استارلایت از جهت وضوح و کیفیت تصویر در شرایط کم نور و تاریک ، توانایی بیشتری نسبت به دوربین های مبتنی بر IR دارند. در دوربین مداربسته IR باید در طول شب ، LED های مادون قرمز دائمأ روشن باشند. در حالی که دوربین های Starlight به لطف سنسور های پیشرفته ، از نور محیط برای ثبت تصاویر نهایت استفاده را می برد.

 

 

 

مجموعه تخصصی رساتلکام آماده ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مربوطه و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041