رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

خدمات VoIP در تبریز

 

 

خدمات VoIP در تبریز

 

 

خدمات VoIP به شما کمک می‌کند تا با یک سیستم تلفن نوین و هوشمند مدیریت بهتری بر عملکرد کارکنان داشته باشید ، هزینه مکالمات را کاهش دهید و هیچ تماسی را از دست ندهید.

خدمات VoIP چه کمکی به کسب‌ و‌ کارتان می‌کند؟

 

  • تلفن گویا

 

  • صف انتظار تماس

 

  • گزارش از تماس

 

  • نظرسنجی تلفنی

 

  • تماس گیر خودکار

 

  • کنفرانس صوتی و تصویری

 

  • صندوق صوتی

 

  • ضبط مکالمات

 

  • فکس نرم‌ افزاری

 

مزایای استفاده از مرکز تلفن VoIP

 

 

مزایای استفاده از مرکز تلفن VoIP

 

 

 ♦  بهترین جایگزین سانترال پاناسونیک

 

احتمالا شما هم خبر « توقف تولید سانترال پاناسونیک » را شنیده‌اید. این اتفاق باعث گران‌ شدن تجهیزات ، کم‌ یاب‌شدن قطعات و حذف مراکز تعمیر و خدمات پس از فروش می‌شود. علاوه بر این موضوع ، سانترال پاناسونیک به‌ دلیل امکانات کم و هزینه سخت‌ افزاری زیاد سال‌ ها پیش از رده خارج شده بود که این تصمیم کمپانی پاناسونیک گواه همه‌ چیز است. راه اندازی VoIP به شما کمک می‌کند که از قافله تکنولوژی‌ های ارتباطی و رقبا‌ی‌ تان عقب نمانید.

 

 ♦  هیچ تماسی را از دست نمی‌ دهید

 

برای اینکه هیچ تماسی را از دست ندهید ، سرویس VoIP چندین راهکار در اختیارتان قرار می دهد. پاسخ‌ گویی خودکار ، مسیریابی تماس‌ ها برای زمانی که قادر به پاسخ‌ گویی نیستید و پاسخ‌ گویی آسان به تماس‌ ها در لحظاتی که خارج از دفترکار تان ، حتی زمانی که خارج از کشور هستید ، از جمله راهکار هایی هستند که به شما کمک می‌کنند از هر کجا و هر زمان در دسترس باشید و هیچ تماسی را از دست ندهید.

 

 ♦  از میزان رضایت مشتریانتان بی‌ خبر نمی‌ مانید

 

راه اندازی VoIP این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از نظر مشتریانتان درباره نحوه پاسخگویی کارمندان و نحوه خدمات مطلع شوید. این اطلاعات را می‌ توانید از طریق نظرسنجی پس از مکالمه ، پرسش‌ نامه تلفنی ، صندوق صوتی و بررسی فایل مکالمات به‌ دست بیاورید.

 

 ♦  کنترل و ارزیابی عملکرد کارکنان

 

یکی از دغدغه‌ های مدیران کسب‌ و‌ کار ها و سازمان‌ ها ، چگونگی کنترل و ارزیابی عملکرد کارکنانی‌ است که مکالمه تلفنی مهم‌ ترین ابزار کاری آنها می باشد. سیستم امتیازدهی به مکالمه ، تعداد پاسخ به تماس‌ های ورودی و برقراری تماس‌ های خروجی ، مدت زمان مکالمات ، تماس‌ های بی‌ پاسخ ، مدت زمان استراحت ، زمان ورود و خروج از صف و بررسی مکالمات ضبط شده کمک زیادی در کنترل و ارزیابی عملکرد این پرسنل می‌کند.

 

 ♦  کاهش هزینه مکالمات

 

یکی از مهم‌ ترین مزایای نصب و راه اندازی VoIP ، کاهش هزینه مکالمات با پرسنل خارج از سازمان و تماس‌ های بی‌ شعبه‌ ای است. به‌ عنوان مثال اگر یک دفتر در تهران ، یک دفتر در تبریز و دفتر دیگری در ترکیه داشته باشید بدون نیاز به شماره‌ گیری شهر یا کشور مقصد ، صرفا با گرفتن یک شماره داخلی تماس شما روی بستر اینترنت برقرار می‌شود. این موضوع در ارتباط با پرسنلی که همیشه خارج از دفتر هستند نیز صدق می‌کند. برای این ارتباط فقط نیاز به اینترنت و تلفن هوشمند است.

 

چه عواملی در هزینه راه اندازی VoIP تاثیر گذار است؟

 

 

چه عواملی در هزینه راه اندازی VoIP تاثیر گذار است؟

 

 

 ♦  تلفن ویپ

 

خرید سرویس VoIP نیاز به تلفن های IP دارد. شما می‌توانید برای کم کردن هزینه های خرید تلفن از موبایل خود یا از موبایل کارمندان به عنوان تلفن رومیزی استفاده کنید.

 

♦  ویژگی های خاص

 

هرچه توقع شما از این سیستم بالاتر رود و اگر نیاز به ماژول های خاص و بیشتری داشته باشید هزینه اولیه راه اندازی خدمات نصب VoIP بالاتر می‌رود. سیستم در بیشتر مواقع نیازی به اضافه کردن ماژول خاصی ندارد.

 

 ♦  شرکت خدمات و پشتیبانی VoIP

 

بهتر است از شرکت های معتبر این خدمات را تهیه کنید تا به عنوان ماژول یا خدمات اضافه تر هزینه گزافی از شما دریافت نکنند.

 

 ♦  تعداد کاربران

 

هر چه میزان کاربران شما بالاتر باشد سروری که باید برای سیستم تلفنی VoIP تهیه کنید سنگین تر می‌شود و باید قابلیت های بالاتری داشته باشد در نتیجه گران تر می‌شود.

 

 ♦  خرید سرور

 

در این سیستم تلفنی نیاز به خرید سرور یا سیستم بسیار پیچیده یا گرانی نیست. با کمترین هزینه می‌توان از کیس های قدیمی یا دست دوم هم استفاده کرد.

 

 ♦  زیر ساخت شبکه

اگر مجموعه شما کابل کشی شبکه نداشته باشد نیاز به این زیر ساخت خواهید داشت.

 

 

 

شرکت مهندسی رساتلکام ، ارائه دهنده ی خدمات فناوری ارتباطات و اطلاعات ، اعم از راه اندازی و اجرای تمامی سرویس های شبکه های کامپیوتری در آذربایجان شرقی و تبریز می باشد.

 

برای انتخاب بهترین گزینه برای راه اندازی تلفن VoIP ، لازم است فاکتور های زیادی از جمله بودجه ، اندازه و نوع سازمان ، نوع کاربری ، نوع نصب و پیکربندی بررسی کنید.

 

شما می توانید برای انتخاب بهترین گزینه و ارائه بهترین راهکار ها با مشاورین فنی ما در رساتلکام در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041