رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

دوربین های مداربسته هایک ویژن

 

 

دوربین های مداربسته هایک ویژن

 

 

دوربین های مداربسته هایک ویژن جزو بهترین برند های دوربین مداربسته بازار می باشد و در کل برند هایک ویژن نیز یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود که تلاش کرده است با ارائه طیف وسیعی از محصولات ، خدمات خود را در این حوزه گسترش دهد. این شرکت در سال 2001 در کشور چین و در استان هانگژو تاسیس شده است.

 

دوربین مداربسته هایک ویژن از بهترین تولید کنندگان تجهیزات نظارتی است و با رعایت تمامی استاندارد های بین المللی در تولید محصولات خود ، جوایز متعددی از جمله جایزه FS days سال 2010 ، جایزه Golden Excellence Award در CPSE سال 2011 ، جایزه بهترین دوربین IP در Secutech سال 2012 ، جایزه طراحی محصول RED DOT در سال 2012 و جایزه ملی ZUBR روسیه در سال 2013 را کسب کرده است.

 

هدف بزرگ هایک ویژن ، طراحی محصولات نظارتی مطابق با نیاز های تمامی بازار ها می باشد. این شرکت ، نظارت و برقراری امنیت را در اماکن متعددی از جمله بانک ها ، فرودگاه ها ، راه آهن و … برقرار کرده است. از مهمترین پروژه های اجرا شده توسط آن می توان به نظارت بر برگزاری بازی های المپیک 2008 پکن اشاره کرد.

 

دستگاه های DVR و NVR هایک ویژن 

 

در کنار ارائه دوربین مداربسته هایک ویژن شما می بایست برای ذخیره سازی اطلاعات دوربین های خود ار دستگاه NVR یا DVR هایک ویژن استفاده کنید. با این دو دستگاه می توانید تصاویر به دست آمده از دوربین مداربسته را برای آرشیو کردن و کنترل بهتر به صورت طولانی مدت ذخیره سازی کنید. این تجهیزات نیز از دید هایک ویژن مخفی نمانده اند و این کمپانی تلاش کرده تا با ارائه یک فرمت اختصاصی و بسیار کم حجم تر به نسبت H.265 در ذخیره سازی داده های شما نیز بهینه سازی های زیادی را انجام دهد.

 

 

دستگاه های DVR و NVR هایک ویژن 

 

 

هایک ویژن دسته بندی های مختلفی برای ارائه دوربین مداربسته دارد و می توان به دلیل تنوع مدل های هایک ویژن ، تجهیزات این شرکت را در حالت های مختلفی دسته بندی کرد. هایک ویژن در ابتدا در تلاش بود تا دوربین های خود را در دو مدل آنالوگ و دیجیتال ارائه دهد و اکنون بعد از گذشت سالیان دراز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته در جهان تبدیل شده است.

 

معرفی محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن

 

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن :

 

به کمک این نوع دوربین مداربسته شما می توانید با یک دستگاه DVR اطلاعات آنالوگ ضبط شده به وسیله دوربین را برای مدت بسیار طولانی ذخیره سازی کنید. به دلیل استفاده از فرمت تصویربرداری فشرده شده و همچنین نیاز نبودن با استفاده از دو کابل مجزا برای برق و انتقال داده ، دوربین مداربسته هایک ویژن در هر جایی قابل استفاده است.

 

دلیل محبوبیت این نوع دورین مداربسته ، به دلیل هزینه بسیار پایین راه اندازی و استفاده طولانی مدت از این محصول می باشد. حتی وجود قابلیت درد در شب نیز در این نوع دوربین ها باعث می شود تا کنترل بهتری بر روی تمام محیط در طول شب نیز داشته باشید.

 

 

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن

 

 

دوربین آنالوگ هایک ویژن از لنز های آلمانی اولسون استفاده می کند که می توانند با تنظیم کردن میزان نور به صورت خودکار ، هر نوع تصویری را در هر شرایط محیطی ذخیره سازی کند. بدنه این دوربین مداربسته در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و برخی از مدل های ارائه شده در سری آنالوگ این شرکت نیز قابلیت چرخش توسط موتور را به شما می دهند که می توانند در محیط هایی که فضای کاری بسیار زیاد است ، کاربردی باشد و تنها با یک دوربین تمام قسمت های محل مورد نظر را کنترل کنید.

 

دوربین مداربسته دیجیتال هایک ویژن :

 

در کنار دوربین های آنالوگ ، هایک ویژن علاقه زیادی به هوشمند سازی و استفاده از فناوری های هوش مصنوعی در تولید انواع دوربین هایک ویژن دارد و به همین دلیل تلاش کرده ایت تا با ارائه دوربین مداربسته در دسته بندی دیجیتال نیز به کاربران خود ، اجازه ارائه و کنترل محیط را بدهد. این دوربین ها قابلیت استفاده در محیط شبکه را دارا می باشند و شما با اتصال تمام این دوربین ها به یک سوئیچ به آسانی می توانید اطلاعات به دست آمده آن را کنترل کنید و با این روش بر روی تمام دوربین های نظارتی خود کنترل داشته باشید.

 

 

دوربین مداربسته دیجیتال هایک ویژن

 

 

یکی از ویژگی های مهمی که این دوربین ها در خود جای داده اند ، استفاده از فناوری های هوش مصنوعی می باشد. در دوربین های دیجیتال به دلیل وجود سیستم پردازش اطلاعات ، شما می توانید به کمک یک دستگاه NVR اطلاعات زیاد و کاملأ متفاوتی را از دورین های خود استخراج کنید.

 

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن :

 

برای محیط هایی که امکان اضافه کردن یا تغییر دادن محل دوربین ها وجود دارد ، سری های تحت شبکه به شما این امکان را می دهند تا به آسانی و به کمک اکسس پوینت ها یا با استفاده از سوئیچ ها ، تعداد زیلدی دوربین را به یک دستگاه NVR متصل کنید.

 

این تجهیزات از نظر طراحی همانند سری آنالوگ می باشند ، اما به دلیل قابلیت ارائه یک IP کاملأ اختصاصی ، می توانید از طریق شبکه اینترنت نیز این دوربین ها را زیر نظر داشته باشید. این دوربین ها بیشتر از قابلیت exir در در شب استفاده می کنند که می توانند تمام محیط را در طوط شب نیز کنترل کنند.

 

 

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

 

 

همچنین دوربین های تحت شبکه هایک ویژن از نظر طراحی نیز بسیار فوق العاده هستند و با وجود فناوری های جدید هوش مصنوعی می توانند میزان تراکم جکعیت یا یک چهره را به مکرر از یک محیط استفاده می کند را تشخیص دهد. سیستم تشخیص چهره این دوربین ها نیز به گونه ای شاخته شده است که می تواند بر اساس حالت های چهره ، فاصله بین دو چشم و موارد بسیار دیگر به راحتی یک فرد را در محیط شلوغ پیدا کند.

 

دوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن :

 

این نوع دوربین ها با کابل های کواکسیال در فواصل 450 متری قابل نصب و راه اندازی هستند و هزینه اولیه استفاده از آن ها نیز به نسبت مدل های دیگر بسیار پایین تر است. این نوع دوربین ها می توانند اطلاعات ضبط شده را با کیفیت HD ارائه دهند و اگر در یک محیط محدود با دوربین های کمی در حال کار هستید ، این نوع دوربین مداربسته می تواند به شما در ایجاد امنیت بیشتر کمک کند.

 

قابلیت هایی همچون دید در شب به کمک نور های مادون قرمز و فناوری هایی مانند قابلیت عکس برداری لحظه ای و زوم کردن تصاویر بدون افت کیفیت ، برخی از ویژگی های ارائه شده با این نوع دوربین ها می باشد.

 

دوربین مداربسته IP هایک ویژن :

 

این دوربین ها که توانایی استفاده از شبکه را در اختیار کاربران می گذارند در دسته دوربین های تحت شبکه قرار می گیرند و این امکان را به شما می دهند تا بتوانید از طریق کنترل از راه دور و به کمک اینترنت دوربین های محیط خود را کنترل کنید. این ویژگی در مؤسسات ، شرکت ها و بخش های صنعتی کاربرد زیادی دارد و سبب می شود تا کنترل کاملی بر روی محیط کار یا زندگی خود داشته باشید.دوربین مداربسته IP هایک ویژن با قابلیت نصب و کنترل کردن توسط برنامه اختصاصی که برای دوربین مداربسته هایک ویژن نوشته شده است ، می تواند کنترل کاملی را در اختیار شما قرار دهد و با این روش کار شما را بهبود ببخشد.

 

 

 

شرکت مهندسی رساتلکام ، ارائه دهنده ی خدمات فناوری ارتباطات و اطلاعات ، اعم از راه اندازی و اجرای تمامی سرویس های شبکه های کامپیوتری و دوربین مداربسته در تبریز می باشد.

جهت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041