رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

ماژول گزارش گیری سیستم تلفنی ویپ

ماژول گزارش گیری سیستم تلفنی ویپ

 

گزارش عملکرد ، یکی از مهم ترین اجزای سازمانی برای هدایت و بهبود مدیریتی می باشد. یکی از انواع این گزارشات ، عملکرد بخش تلفنی سازمان می باشد. تماس تلفنی یکی از راه های برقراری ارتباط بین مشتریان و سازمان است بنابراین بررسی گزارشات تلفنی و شاخص های آن می تواند تأثیر به سزایی در بهبود عملکرد سازمانی و پیشرفت آن داشته باشد.

 

به همین منظور قصد داریم در این مقاله در مورد گزارش گیری سیستم تلفنی ویپ به صورت جامع بپردازیم.

 

ویپ چیست ؟

 

ویپ امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری را از طریق خطوط اینترنت فراهم می کند. از جمله مزایای ویپ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • بالا بودن امنیت

 

  • بهتر و واضح تر بودن کیفیت صدا

 

  • انعطاف پذیری بیشتر نسبت به سیستم های تلفن سانترال

 

  • قابلیت ایجاد کنفرانس های صوتی و تصویری

 

  • تلفن گویا

 

  • سامانه یا پنل گزارش گیری

 

ماژول گزارش گیری سیستم تلفنی ویپ چیست و چگونه کار می کند ؟

 

ماژول گزارش گیری سیستم تلفنی ویپ یک نرم افزار تحت ویندوز است که توسط برنامه نویسان و توسعه دهندگان ویپ طراحی شده است. شما می توانید این نرم افزار را به سادگی روی سیستم تلفنی تحت شبکه مبتنی بر استریک مثل : ایزابل ، الستیکس ، Free PBX و … نصب و راه اندازی کرده و شما می توانید از طریق پنل تحت شبکه که در اختیار دارید اطلاعات جامع از وضعیت تماس های ورودی و خروجی و نحوه عملکرد کارکنان سازمان در پاسخگوئی به مشتریان به دست آورید.

 

ماژول گزارش گیری سیستم تلفنی ویپ چیست و چگونه کار می کند ؟

 

 

انواع گزارشات ویپ :

 

در ادامه به معرفی انواع گزارشات ویپ و بررسی هر کدام می پردازیم.

 

گزارشات آماری صف ها 

 

با استفاده از این گزارشات می توانید مدت حضور هر اپراتور ، مجموع مدت پاسخگوئی ، تماس های بی پاسخ و پاسخ داده شده را بررسی کنید.

 

گزارشات آماری و نموداری 

 

شما می توانید در بازه های زمانی مشخص وضعیت هر اپراتور و تماس های او را به شکل نمودار دریافت کرده و درباره عملکرد هر یک از پرسنل و عملکرد کلی مجموعه تصمیم گیری کنید.

 

مانیتورینگ تماس ها 

 

این نوع گزارش گیری به شما این امکان را می دهد تا به صورت فعالانه بتوانید بر شیوه عملکرد هر اپراتور نظارت داشته باشید و بدون اینکه مشتری و اپراتور متوجه شوند به مکالمات آن ها گوش دهید. شما می توانید در صورت نیاز با اپراتور ارتباط برقرار کنید و او را راهنمایی کنید. همچنین می توانید با مانیتورینگ تماس ها ، مرکز تماس خودتان را به بهترین شکل مدیریت کنید.

 

نمایش نمودار تماس ها 

 

این نوع گزارش با توجه به فعالیت هر کدام از زیر مجموعه ها به شما امکان می دهد تا تعداد تماس های از دست رفته یا خروج هر اپراتور از سیستم را بررسی کنید.

 

گزارشات صندوق پستی 

 

گاهأ مشتریان ممکن است به صورت صوتی برای شما پیغام صوتی ارسال کنند. شما می توانید از طریق پنل گزارشات ، گزارش نموداری از این پیام ها را دریافت کنید و پیام های بررسی شده و بررسی نشده توسط اپراتور را بسنجید. همچنین سامانه ویپ این امکان را به شما می دهد تا بتوانید این پیام ها را دانلود کنید.

 

گزارشات نموداری تماس ها 

 

شما با کمک این گزارشات می توانید گزارشات تماس های ورودی و خروجی هفتگی را دریافت نموده و روز های شلوغ هفته را شناسایی کنید.

 

تهیه گزارشات اختصاصی 

 

پنل گزارش گیری ویپ این امکان را به شما می دهد تا فیلتر های خاصی را بر روی گزارشات هر اپراتور اعمال کنید و با توجه به سلیقه خود نمودار ها را بررسی کنید.

 

ضبط و دانلود مکالمات 

 

برای نظارت بر شیوه پاسخگوئی هر اپراتور و رضایت مشتری می توانید مکالمات هر اپراتور و کارشناس را به صورت تفکیک شده دریافت کنید.

 

نظرسنجی صوتی 

 

نظرسنجی صوتی یکی از مزایای ویپ می باشد. نظرسنجی صوتی به مشتریان این امکان را می دهد تا بعد از اتمام تماس ، در بخش صندوق صوتی شکایات یا انتقادات خود را بیان کنند و شما می توانید با دسترسی به این فایل های صوتی در جهت بهبود خدمات استفاده کنید.

 

 

لیست ویژگی های ماژول گزارش گیری سیستم تلفنی ویپ

 

 

لیست ویژگی های ماژول گزارش گیری سیستم تلفنی ویپ :

 

  • سازگاری با تمام مراکز تلفنی مبتنی بر سیستم استریک

 

  • پایداری بالا و کارکرد بدون مشکل

 

  • پنل مدیریت تحت وب با محیط گرافیکی جذاب

 

  • قابلیت مشاهده ریز جزئیات تمامی تماس های مرکز تماس

 

  • قابلیت گرفتن گزارش با استفاده از انواع فیلتر ها و پارامتر های مختلف

 

  • قابلیت نمایش انواع نمودار ها و جدول های مختلف از نحوه عملکرد کاربران سازمان

 

  • مشاهده الگوی مصرف تماس تلفنی در سازمان بر روی انواع نمودار

 

  • ارائه انواع سطوح دسترسی برای مشاهده گزارشات

 

  • نمایش فایل صوتی هر تماس در کنار اطلاعات آن مکالمه

 

  • امکان مقایسه عملکرد اپراتور ها در کنار یکدیگر

 

مجموعه رساتلکام ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات آماده پاسخگویی و حل مسائل ویپ می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان رساتلکام در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041