رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

هاست پایتون (Python) چیست ؟

هاست پایتون (Python) چیست ؟

 

هاست پایتون هاستی است که از زبان برنامه نویسی پایتون پشتیبانی می کند و بر وب سرور کاربر نصب می شود. میزبان مناسب برای زبان پایتون نیاز ها و ویژگی های خاص خود را دارد. برای مثال ، هاست پایتون به استفاده از CGI و SSH با پشتیبانی از CGI و همچنین mod-wsgi نیاز دارد.

 

Extension های پایتون توانایی کدنویسی به زبان C یا C++ را دارند. آن ها می توانند از برنامه های مبتنی بر جاوا هم کار کنند. کاربران می توانند به پکیج های از پیش پیکربندی شده دسترسی داشته باشند. بنابراین با تسریع در توسعه ، هزینه ها را کاهش دهند. به منظور تبدیل دیتا به پروژه ، برنامه نویسان می توانند به راحتی به دیتابیس دسترسی داشته باشند.

 

هاست چیست ؟

 

هاست به فضای میزبانی گفته می شود که روی یک سرور قرار دارد و به یک وب سایت اختصاص داده شده است. به عبارت ساده ، محتوای وب سایت شما شامل عکس ها ، صدا ها ، تصاویر ، کد های سایت و تمام محتوا در هاست شما ذخیره می شود. هاست یک فضای شخصی است که می توانید دیتا و اطلاعات را در آن ذخیره کنید.

 

زبان برنامه نویسی پایتون چیست ؟

 

 

زبان برنامه نویسی پایتون چیست ؟

 

 

زبانبرنامه نویسی پایتون در سال 1980 معرفی شد. در آن زمان هیچ کس فکر نمی کرد پایتون به یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی در جهان تبدیل شود. اگر به دنیای برنامه نویسی به عنوان یک سرزمین گسترده نگاه کنیم ، پایتون حاکم بخش بزرگی از آن است. پایتون یک زبان تمام عیار است و به نوع خاصی از نرم افزار محدود نمی شود.

 

برای مثال می توانید از زبان پایتون برای تجزیه و تحلیل دیتا یا حتی طراحی وب سایت یا ساخت بازی های کامپیوتری استفاده کنید. پایتون در جهان بسیار محبوب است ، به طوری که می توان گفت پایتون یکی از تأثیر گذار ترین و مناسب ترین زبان های برنامه نویسی امروزی می باشد.

 

هاست پایتون (Python) چیست ؟

 

اگر وب سایتی دارید که با پایتون طراحی شده است ، باید از یک میزبان وب استفاده کنید تا کار را برای شما آسان کند. برنامه ها و ویژگی های میزبان پایتون نصب ماژول های پایتون را برای شما آسان می کند. همچنین سرعت و بهره وری را به طور چشمگیری افزایش می دهد. هاست پایتون یک میزبان لینوکس است که برای استفاده با برنامه های طراحی شده با پایتون با نصب پیش نیاز های مربوطه بر روی سرور بهینه شده است.

 

هاست پایتون سازگاری عالی برای توسعه وب را امکان پذیر می کند و استفاده از پایتون را در اپلیکیشن های پیشرفته تضمین می کند. پردازش بیگ دیتا در محیط های علمی و با فناوری پیشرفته مشارکت اغلب نیاز به مشارکت پایتون دارند. کد های پایتون به سمت زبان انگلیسی گرایش دارند و اسکن را آسان می کنند.

 

هاست پایتون معمولأ برای اپلیکیشن های کراس-پلتفرمی مناسب است و می تواند در برنامه های امنیتی نیز استفاده شود. بهتر است قابلیت ارائه دهنده هاست پایتون را برای برآورد ساختن پیش نیاز هایتان مورد بررسی قرار دهید.

 

چرا مردم پایتون را انتخاب میکنند ؟

 

 

هاست پایتون (Python) چیست ؟

 

 

بدون Code Assembling : پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده (Interpreted) است و با پرش از کامپایل کد در زمان شما صرفه جویی می کند. شما می توانید تمام برنامه های خود را در مک ، ویندوز و اکثر انواع یونیکس اجرا کنید.

 

سینتکس ساده و خوانا : پایتون کدنویسی کار آمدی دارد و می تواند یک پلتفرم قدرتمند و زیبا برای توانمند سازی برنامه نویسان ارائه دهد. کاربران با تجربه و حتی تازه کار می توانند به سرعت خود را با زبان پایتون تطبیق دهند. پایتون تمام عبارات شما را از طریق اعلام احتمال خطا ، تو رفتگی یا نقطه گذاری و حذف درهم ریختگی بصری سازماندهی می کند.

 

یادگیری آسان : از آنجایی که کدنویسی پایتون خوانا و ساده است ، برنامه نویسان با تجربه و حتی مبتدیان می توانند از آن بهره ببرند. یادگیری آن نسبتأ آسان است و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 

Library غنی : پایتون دارای یک Library استاندارد غنی است و نیازی به نصب پکیج ها به طور جداگانه نیست. این شامل ابزار ها و پشتیبانی برای ایجاد رابط کاربری گرافیکی ، پروتکل ها ، آزمایش ، اتصال به دیتابیس و تجزیه است.

 

مزایای هاست پایتون (Python) چیست ؟

 

کلید ساخت سریع تر برنامه های پایتون اغلب در فریم ورک و زیرساخت نهفته است. میزبانی محیط های پایتون در فضای ابری می تواند از جهت های مختلف به توسعه دهندگان کمک کند.

 

  • توسعه دهندگان می توانند از یک پلت فرم ( بدون درگیری با تنظیمات خود سرور ) استفاده کنند. بنابراین به جای نگرانی در مورد زیرساخت ، روی کد خود متمرکز می کنند.

 

  • منابع محاسباتی ، مانند RAM ، حافظه و CPU را می توان برحسب تقاضا بر اساس حجم کاری مقیاس بندی کرد.

 

  • به محیط توسعه و دیتابیس می توان از راه دور ، با استفاده از هر دستگاه دارای اینترنت دسترسی داشت.

 

  • Workload پایتون را می توان با ویژگی های امنیتی با درجه سازمانی محافظت کرد.

 

 

 

مزایای هاست پایتون (Python) چیست ؟

 

 

شرکت مهندسی رساتلکام ، ارائه دهنده ی خدمات فناوری ارتباطات و اطلاعات ، اعم از راه اندازی و اجرای تمامی سرویس های شبکه های کامپیوتری در تبریز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصین حرفه ای ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041