رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

راه های کاهش هزینه تلفن سازمان با استفاده ازویپ voip تبریز

با پیشرفت تکنولوژی و سیستم ارتباطات ، بهترین روش برای کاهش هزینه های سرسام آور استفاده از تلفن های آنالوگ و قدیمی ، استفاده از سیستم تلفنی ویپ (voip) می باشد.

گسترش استفاده از سیستم تلفنی ویپ باعث کاهش چشم گیر هزینه های مخابراتی شده است که همین امر باعث شده تا مدیران شرکت ها و کارخانه ها و مراکز بزرگ استفاده از سیستم تلفنی ویپ  را در اولویت قرار دهند.

بهتر است بدانید که در بیشتر مواقع برای استفاده از سیستم تلفنی ویپ نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نیست و تنها با پرداخت هزینه اتصال به شبکه اینترنت می توان از این سیستم استفاده کرد. این حقیقت ، استفاده از شبکه اینترنت در برقراری ارتباط ویپ ، باعث کاهش هزینه های ارتباطی و مخابراتی میگردد. به طور کلی ، سیستم تلفنی ویپ طیف گسترده ای از ویژگی های تجاری استاندارد را دربرمیگیرد.

کاهش هزینه در سیستم تلفنی ویپ

روش های کاهش هزینه ها با استفاده از سیستم تلفنی ویپ (voip) :

  • کاهش هزینه های تلفن تبریز

در سیستم های تلفنی ویپ (voip) شما می توانید با استفاده از خطوط داده مثل اینترنت و یا شبکه های WAN مکالمات بین شهری و حتی بین المللی خود را انجام دهید.

  • ارتباط رایگان بین شعب

شعب شما در هر کجای دنیا با استفاده از سیستم تلفنی ویپ که برای هر کدام یک داخلی اختصاص داده می شود ، می توانند با یکدیگر بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ارتباط برقرار کنند.

  • پایین بودن هزینه سرور در سیستم تلفنی ویپ (voip) نسبت به روش های دیگر

سرور سیستم های تلفنی ویپ کوچک تر و بسیار ارزان تر از سانترال های تلفن قدیمی و آنالوگ می باشد.

  • عدم نیاز به سیم کشی شبکه اختصاصی تبریز

در سیستم تلفنی ویپ (voip) برخلاف سیستم های تلفن سانترال که برای هر تلفن لازم بود تا سیم کشی اختصاصی انجام شود ، تنها لازم است از بستر شبکه موجود برای این امر استفاده شود.

  • امکان جابجایی کارکنان در سطح سازمان بدون هزینه تبریز

در سیستم تلفنی ویپ (voip) برای جابجایی کارکنان تنها لازم است تا تلفن خود را به نزدیک ترین سوکت متصل کند . برخلاف سیستم های سانترال و تلفن های قدیمی نیازی به سیم کشی مجدد و هزینه اضافی نیست.

کاهش هزینه در سیستم تلفنی ویپ

  • عدم نیازی به خرید گوشی تلفن 

در سیستم تلفنی ویپ (voip) برای برقراری ارتباط و استفاده از سیستم نیازی به خرید و تهیه تلفن نیست زیرا با نصب یک نرم افزار  Soft Phone می توانند از سیستم تلفنی ویپ به راحتی استفاده کنند.

  • امکان برقراری کنفرانس تصویری در سیستم تلفنی ویپ (voip)

در یک مجموعه می توان برای کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان ، جلسات و یا کنفرانس های اداری را از طریق سیستم تلفنی ویپ برگذار کرد.

  • تهیه گزارشات بدون هزینه

با توجه به نرم افزاری بودن سیستم تلفنی ویپ (voip) برخلاف سانترال و تلفن های قدیمی که برپایه سخت افزار بودند ، تهیه گزارش و عملکرد پشتیبانی و حتی فروش در سیستم تلفنی ویپ بسیار راحت تر و کم هزینه تر خواهد بود.

سیستم تلفنی ویپ voip

  • امکانات بسیار زیاد با هزینه کمتر

پاسخگویی خودکار ، پیغام گیر صوتی ، گزارش گیری از تلفن های انجام شده ، منوی صوتی و … از جمله امکانات سیستم تلفنی ویپ (voip) می باشد که برای دسترسی به این امکانات در تلفن سانترال می بایست هزینه بسیار زیادی اختصاص داده می شد.

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه راه اندازی VoIP و نحوه استفاده از آن جهت کاهش هزینه های تلفنی سازمان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041