رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

امکانات مدیریتی در سیستم تلفنی ویپ voip تبریز

در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل و جامع در مورد امکانات مدیریتی در سیستم تلفنی ویپ صحبت کنیم.امکانات ویپ ، ویژگی هایی است که این سیستم می تواند برای پیشرفت کسب و کار شما کمک کند.

امکانات مدیریتی در سیستم تلفنی ویپ (voip)

در ابتدا به معنی و مفهوم ویپ می پردازیم :

ویپ چیست ؟

شما می توانید با ویپ یک قدم به دنیای دیجیتال و اینترنت نزدیک شوید. به این منظور که در هنگام مکالمه صدای شما به یک سیگنال دیجیتال تبدیل می شود و می توانید از طریق موبایل یا کامپیوتر ، از آن استفاده کنید. ویپ یک سیستم تلفنی مبتنی بر پروتکل اینترنت است.

voip مخفف عبارت Voice Over Internet Protocol به معنای ” صدای بر بستر اینترنت ” به زبان ساده تر یعنی مکالمات از طریق اینترنت می باشد.

 اکنون پس از آشنایی با voip ، می خواهیم برخی از امکانات ویپ و چگونگی کار و تجهیزات مور نیاز برای راه اندازی آن را مورد بررسی قرار دهیم.

ویپ چیست ؟

ویژگی ها و امکانات ویپ (voip)

در این بخش قصد داریم تا به برخی از ویژگی ها و امکانات ویپ بپردازیم :

پاسخگویی به تماس ها به صورت خودکار :

یکی از بهترین ویژگی های ویپ این است که شما می توانید صدایی را که از قبل ضبط کرده این برای پاسخگویی خودگار به مشتریان و مخاطبان آن را تنظیم کنید.این عمل به خاطر دو دلیل مهم مناسب است. اول اینکه سیستم این توانایی را دارد که در زمانی که ترافیک تماس های شما به حداکثر می رسد ، همه تماس ها پاسخ داده شده و خط شما اشغال نمی شود.ویپ در تبریز – ویپ تبریز

دوم اینکه سیستم ویپ این ویژگی را دارد تا بتواند مخاطب یا تماس گیرنده را به طور خودکار و برنامه ریزی شده به بخش مورد نظر شرکت هدایت کند ، زیرا شما می توانید با ضبط صدا شماره های داخلی را به سیستم وارد کنید تا افراد به سادگی بتوانند به بخش مورد نظر به آسانی دسترسی پیدا کنند.

شرکت مهندس  رسا تلکام ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، آماده ارائه خدمات مشاوره و راه اندازی سیستم تلفنی ویپ VOIP در شرکت ها و سازمان ها می باشد. لذا کاربران عزیز می توانند با کلیک بر روی لینک زیر پروژه های اجرا شده در زمینه ویپ در تبریز توسط شرکت رسا تلکام را مشاهده کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

هدایت تماس (Call Forwarding) :

فعال کردن این ویژگی در سیستم تلفنی ویپ ، باعث می شود تا دیگر هیچ تماسی از طرف مشتری بدون پاسخ نماند و به صورت خودکار به شماره ای که شما انتخاب کرده این هدایت شود. زمانی که شما پشت میز کار خود نباشید یا نتوانید در محل کار خود حضور داشته باشید می توانید از این طریق تمام تماس های خود را پاسخ دهید.

هدایت تماس (Call Forwarding)

نگه داشتن و انتقال تماس (Call Hold And Transfer) :

یکی از ویژگی های عمومی و رایج هر سیستم تلفنی ، نگه داشتن و انتقال تماس می باشد که معمولأ در آن ها وجود دارد. زمانی که شخصی با شما تماس مس گیرد ، می توانید پس از پاسخ دادن آن را در حالت ” نگه داشتن ” قرار دهید ، در این حالت تماس قطع نمی شود ولی تماس گیرنده در انتظار پاسخ شما می ماند.

پست صوتی (Voice Mail) :

یکی دیگر از ویژگی های اساسی و کارآمد در سیستم تلفنی voip ، پست صوتی می باشد. با فعال کردن این حالت زمانی که شما در دسترس نباشید ، امکان پیام گذاری تماس گیرنده وجود دارد. مخاطب با گذاشتن پیام ، می تواند پیام خود را به ایمیل سازمانی شما ارسال کند. از این طرق شما می توانید در کمترین زمان به مشتری پاسخ دهید.

ترکیب شدن ویپ با سایر ابزار ها :

برای مثال با اتصال ویپ به سیستم CRM ، شرکت می تواند عملکرد سازمان را افزایش دهد. اتصال اطلاعات افراد تماس گیرنده به نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، به منظور دسته بندی مشتری ها در آینده ، برای تیم فروش سازمان بسیار مناسب است.

کنفرانس صوتی

کنفرانس صوتی :

ویژگی کنفرانس صوتی ، برای افرادی که از راه دور کار می کنند بسیار مناسب است ، زیرا این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از راه دور با ده ها نفر کنفرانس برگذار کنید.

کنفرانس تصویری :

کنفرانس تصویری در مقایسه با کنفرانس صوتی ، محبوبیت زیادی بین افراد دارد. به این خاطر که شما علاوه بر شنیدن صدای همکارانتان می توانید تصاویر آن ها را نیز ببینید. همچنین در کنفرانی تصویری می توانید اسناد ، مدارک و یا حتی پاورپوینت های خود را با دیگر همکاران خود به اشتراک بگذارید.

ویژگی DND :

کلمه DND مخفف عبارت Do Not Disturb به معنای ” مزاحم نشوید ” می باشد. این ویژگی زمانی که شما به هر دلیلی توانایی پاسخ به تماس های وروردی را ندارید ، کاربرد دارد. با فعال کردن این ویژگی ، تماس های ورودی به طور رندوم به داخلی های دیگر هدایت می شود.

ویژگی باز کردن درب (Door Phone) :

به کمک این ویژگی شما می توانید از طریق اتصال ویپ به درب ساختمان محل کار یا منزل خود ، پس از شناسایی فرد و ارتباط برقرار کردن با آن ، تصمیم بگیرید که درب را باز کنید یا خیر.

ویژگی موزیک انتظار :

اگر کسب و کار پر تحرک و شلوغی دارید ، و تماس گیرنده ها باید زمان زیادی برای وصل شدن تماس خود انتظار بکشند ، می توانید با انتخاب یک موزیک ،انتظار آن ها را راحت تر کنید. به طور کلی در انتطار ماندن بیش از حد مشتری برای پاسخگویی به تماس آن ها ، برای نام تجاری شما خوب نیست ، اما در صورتی که شما مجبور به انتظار گذاشتن مشتری به مدت زمان کوتاه هستید می توانید از این ویژگی که ویپ برای شما فراهم می کند ، استفاده کنید.

ویژگی ها و امکانات ویپ (voip) 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041