راه اندازی مرکز تماس در تبریز
امروزه با گسترش فعالیت های تجاری شرکت ها، سازمانها و فروشگاههای بزرگ و همچنین افزایش حجم ارائه خدمات و تعداد مشتریان، میتوان گفت که یکی از بهترین راههای ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات به آنها، تماس تلفنی میباشد که در مرکز تماس صورت میگیرد.بر همین اساس می توان گفت که مشاغل بسیاری از جمله بازرگانان، مراکز درمانی، شرکتهای تجاری، شرکتهای فنی و مهندسی، مراکز آموزشی و در کل هر تجارت کوچک و بزرگ دیگری از طریق تلفن برای فروش و ارائه محصولات و همچنین ارائه خدمات و یا افزایش تعداد مشتری از مرکز تماس برای مدیریت تماسهای خود استفاده میکنند.
مرکز تماس چیست؟
مرکز تماس یا Call Center در واقع یک بخش مرکزی برای دریافت و انتقال حجم زیادی از تماس های تلفنی مشتریان می باشد که وظیفه مدیریت و هدایت تماس ها را بر عهده دارد.به عبارت دیگر، مرکز تماس وظیفه پاسخگویی و انتقال تماس به واحد مربوطه را بر عهده دارد.این مراکز معمولا در داخل سازمان ها راه اندازی می شوند ولی گاها گیش می آید که برای کاهش هزینه ها این خدمات به شرکت های متخصص در این زمینه واگذار می شود.
روش های راه اندازی مرکز تماس
یکی از روش های راه اندازی مرکز تماس و مدیریت تماس های ورودی و خروجی از سازمان استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه VoIP می باشد.با راه اندازی سرویس ویپ در تبریز و راه اندازی مرکز تماس در تبریز مشتریان عزیز می توانند با استخدام کارشناسان پاسخگو به مشتریان میزان فروش خدمات خود را به صورت چشمگیری افزایش دهند.
مزایای سرویس VoIP
- استفاده از منشی تلفنی گویا
- گزارش گیری از تماس های مشتریان
- ایجاد صف های تماس در مراکز تماس
- ضبط و برسی مکالمات کارشناسان با مشتریان
- استفاده از صندوق صوتی و پیغام گیر
مشتریان عزیز می توانند در مورد چگونگی راه اندازی مرکز تماس در تبریز با کارشناسان شرکت رسا تلکام در ارتباط باشند.