رساتلکام

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات

sorat

سرعت

degat

دقت

amniyat

امنیت

head3
head2
head1
head4
head5
head6

راه اندازی مرکز تماس در تبریز

امروزه با گسترش فعالیت های تجاری شرکت ها، سازمان‌‌ها و فروشگاه‌‌های بزرگ و همچنین افزایش حجم ارائه خدمات و تعداد مشتریان، می‌‌توان گفت که یکی از بهترین راه‌‌های ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات به آنها، تماس تلفنی می‌‌باشد که در مرکز تماس صورت می‌‌گیرد.بر همین اساس می توان گفت که مشاغل بسیاری از جمله بازرگانان، مراکز درمانی، شرکتهای تجاری، شرکت‌‌های فنی و مهندسی، مراکز آموزشی و در کل هر تجارت کوچک و بزرگ دیگری از طریق تلفن برای فروش و ارائه محصولات و همچنین ارائه خدمات و یا افزایش تعداد مشتری از مرکز تماس برای مدیریت تماس‌‌های خود استفاده می‌‌کنند.

مرکز تماس چیست؟

مرکز تماس یا Call Center در واقع یک بخش مرکزی برای دریافت و انتقال حجم زیادی از تماس های تلفنی مشتریان می باشد که وظیفه مدیریت و هدایت تماس ها را بر عهده دارد.به عبارت دیگر، مرکز تماس وظیفه پاسخگویی و انتقال تماس به واحد مربوطه را بر عهده دارد.این مراکز معمولا در داخل سازمان ها راه اندازی می شوند ولی گاها گیش می آید که برای کاهش هزینه ها این خدمات به شرکت های متخصص در این زمینه واگذار می شود.

روش های راه اندازی مرکز تماس

یکی از روش های راه اندازی مرکز تماس و مدیریت تماس های ورودی و خروجی از سازمان استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه VoIP می باشد.با راه اندازی سرویس ویپ در تبریز و راه اندازی مرکز تماس در تبریز مشتریان عزیز می توانند با استخدام کارشناسان پاسخگو به مشتریان میزان فروش خدمات خود را به صورت چشمگیری افزایش دهند.

مزایای سرویس VoIP

  • استفاده از منشی تلفنی گویا
  • گزارش گیری از تماس های مشتریان
  • ایجاد صف های تماس در مراکز تماس
  • ضبط و برسی مکالمات کارشناسان با مشتریان
  • استفاده از صندوق صوتی و پیغام گیر

مشتریان عزیز می توانند در مورد چگونگی راه اندازی مرکز تماس در تبریز با کارشناسان شرکت رسا تلکام در ارتباط باشند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و نیاز به سیستم های ارتباطی و فناوری و تکنولوژی های وابسته از سال 92 مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عصر شبکه برای رفع نیاز مشتریان و کاربران در زمینه IT در حال فعالیت بوده و اقدام به ارائه سرویس هایی از قبیل طراحی و راه اندازی شبکه ، لینک های وایرلس ، سیستم های امنیتی و نظارتی می نمود. طی سال های سپری شده و نیاز به تخصص بیشتر و همچنین ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات این مجموعه در سال 98 با یاری خداوند متعال گسترش یافته و خدمات دیتاسنتر و بخش طراحی و توسعه نرم افزار را به فعالیت های خود افزوده و با ثبت رسمی شرکت در اداره ثبت و اسناد کشور ، شرکت مهندسی انتقال داده فراموج رسا (رسا تلکام) متولد شد. هم اکنون اعضای تیم فنی رسا تلکام متشکل از مهندسان و متخصصین رشته های نرم افزار ، شبکه و امنیت بوده که دارای فعالیت های پژوهشی و کاربردی می باشند و همواره می کوشند با بروز کردن دانش فنی مجموعه، نیاز های کاربران و مشتریان عزیز را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند.

تبریز - پاستور جدید مابین تقاطع شریعتی و

طالقانی روبروی بانک رسالت پلاک30 طبقه4

35561134 -041